keskiviikko 21. marraskuuta 2012

is it okay to feel like I'm feeling?


" Kun täällä kaikki valheisiin rakentuu. Heikot aina toisiinsa takertuu. Ikiroutasydän pakkases paleltuu, kun sielut on tulella valeltu. Jäljellä ei oo paljon muutakaan, ku pieni pihapiiri ja ystäviä muutama. Ja kuka niistä muhun luotti? Kirjotin reseptit viime vuosist. Ja viimeinkin huomasin sen: Paljon paskaa tarvii, et psyyke kuolis."
 
Ruut: ":(((( voi sinnuuu tuu tänne nii saat rakkautta, mut nii samaa ku sara et ei oo enää pitkä aika ku siel oot nii koita vaa ottaa kaikki irti kivoista jutuista ! ja oo niiden kaa eniten just jotka on sit kivoi 
ja mee vaikka luontoon yksin meditoimaan nii saat rauhan sydämeesi !"

Eeva: "must tuntuu kans et voisit viihtyy siel paremmi jos pääsisit välillä pois niiden ihmisten luota ku kylhän jos koko syksyn ootte nyt pyöriny samas porukas ni voi alkaa vituttaa ::/ mut voimia pupuli<3 me ollaan tääl oottamas sua jiihii ::)"

Ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen rage/angsti postaus jonka tuun ikinä julkaseen. Tänään vaan ei oo ollu mun päivä, tai no kävin lääkärillä ja sain antibiootteja (JEE!) koska mulla on angiina. Se olikin varmaan päivän ilosin tapahtuma. 
Lääkärin jälkeen tulin kotiin ja nukun aamu kymmenestä varmaan kolmeen asti, jonka jälkeen oon vaan yrittäny elää. Plus tänään en vaan yhtään jaksa kaikkee vittuilua jota on tullu vaikka mistä, onneks Ruut ja Eeva + mun muut ihanat salarakkaat on piristäny mua illalla. Vinkki: parhaiten auttaa vanhojen kuvien selailu, vietin sen parissa hyvän tovin ja olin pian taas normaali ilonen itteni. Voisin selittää teille tänne sen kaiken mitä kerroin tytöille, mutta se olis oikeen soveliasta joten sama paranneltuna: 
  • Ihmiset puhuu täällä paskaa. Paljon.
  • Täällä ei oo ikinä täydellistä omaa rauhaa. Vaikka viettäisit vaikka kaiken ajan omassa huoneessas niin kuulet silti aina mitä sun naapuri tekee tai mitä jollain käytävällä jutellaan.
  •  Ihmisistä paljastuu monta puolta. Eikä aina pelkästään niitä hyviä
  • Ja viimesenä: Eniten mua ärsyttää se että kukaan täällä ei tunne mua niin hyvin, että vois sanoo mulle sellasia asioita mitä mulle on täällä musta ittestäni sanottu. Kukaan täällä ei tiedä mitään mun elämästä, joten kellään ei oo varaa arvostella mua tai sanoo että oon sellanen ja sellanen.  
Anteeksi tästä ragepostauksesta, oli vaan pakottava tarve kertoo miltä musta nyt tuntuu. Tykkään Hollannista vieläkin ihan älyttömästi enkä voi tajuta että tasan kuukauden päästä tuun takas Suomeen, mutta kuten Eeva sano "must tuntuu kans et voisit viihtyy siel paremmi jos pääsisit välillä pois niiden ihmisten luota" Ja kyllä mä viihdynkin koska mulla on täällä ihania ihmisiä keiden kanssa mulla on aina hauskaa kuten Sara, Janika, Ira, Ninni jne. Välillä kaikki vaan tuntuu niin hankalalta, mut sillon fuck this shit.
 
Sorry my other readers, you won't get this in english :D Just stuff about my not so good day.

Ei kommentteja: