sunnuntai 13. tammikuuta 2013

don’t waste your time on jealousy; sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind. the race is long, and in the end, it’s only with yourself


Olkoon tää biisi vaikka kunnianosoitus Idalle

Viime keskiviikkona aloitin työssäoppimisen Tampereella Ravintola Astorissa ja on kyllä ollu melkosta tähän mennessä. Oon nyt ensimmäisessä työssäoppimisessa Suomessa, koska viime syksy meni Hiltonissa, obviously. Tarkotuksena on siis tehä annosruokia. Tähän mennessä päivät on menny lähinnä leipoessa ja esivalmistellessa tuotteita + tietty tiskissä. Eiköhän tästäkin hauskaa tuu kun tottuu paikkaan enemmän:)


 hyi minä, kuoseissa
Eilinen meni Idan kanssa kaupungilla, kun bongailtiin mulle vanhojentanssikenkiä. Liian vaikee sana. Mutta lopulta ne löyty! Tai oikeestaan melkein ekasta kaupasta mutta haen ne vasta pitkän kiertelyn jälkeen xD Saatte niistäkin kuvaa sit kun ryhdistäydyn tai sitten viimeistään kun on vanhat. Kävästiin myös Kämmenniemessä ja pääsin moikkaan sulosta Maunoo, hurrrja käärme. Illalla nautittiin vielä superhyvää ruokaa Amarillossa! Oi miten romanttista. 
Nyt miljoonan työhakemuksen jälkeen saa riittää, mä lopetan. xx Vergi

1 kommentti:

Ida kirjoitti...

oon otettu! oot mun nasta pimu <3