sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

oew oew


   








Kaikki kuvat hiihtoloma viikonlopulta, olin koko loman töissä, alkuviikosta oli vielä kokeita iltalukiossa ennen kun uus jakso alko ja työssäoppiminenkin loppu torstaina! Eli melko kiireistä on ollu ja viikkoon on muutenki sisältyny kaikkee säätämistä. Oltii siis hollantilaisten oppilaiden kanssa Kaupissa hohtokeilaamassa ja samana iltana mun toinen aivopuolisko Ida sit houkutteli mut Puumaan..."siis mähän lähen täältä kyllä ennen pilkkua!" miten kävikään...Mutta oli oikein railakas ilta parhaassa seurassa!
Ja tähän viikkoon sisälty myös uus puhelin! Vanha ei enää vastaanottanu kaikkia viestejä joten uus Nokia kotiutu mun taskuun.
Myös tän viikon perjantai meni ensin Idalla Hervannassa, kunnes sieltä lähettiin kaupunkiin ja päädyttiin samaan vanhaan paikkaan...hahah :D Eilen olin Ahlmannilla juhlimassa Jimmyn 20v synttäreitä kun se sinne pyysi:) Oli vaan vähän viileet meiningit kun oltiin muutama tunti ulkona sellasella grillikatoksella ja siellä oli se -20 astetta, kenties jotkut muut kun sukkikset olis ollu hyvä valinta :D Sellasta tällä kertaa, nyt mulla on viikko vapaata ennen kun koulu alkaa joten koitan olla aktiivisempi täällä blogin puolella vaikka flunssaa pukkaakin joten koko viikko saattaa mennä vaan lepäämiseen :) Toivottavasti teilläkin on ollu viikko täynnä tekemistä! xx Vergi
PS. Olin saanu Ullalta mielenkiintosen kommentin joten nyt niitä kommentteja kehiin muiltakin! hophop

Ei kommentteja: