sunnuntai 17. marraskuuta 2013

think of all the ways, momentary phase



Terve t: meikitön Vergi. Koko viikonloppu on menny vaan himassa oleillessa, viikolla ja viel perjantainakin oli juhlakuume, mutta kukaan ei lähteny messiin niin jäin itekkin sitten vaan rentoutuun kotiin. Ja teki kyllä hyvää! Oon ylpee itsestäni kun sain kaikki koulujutut hoidettua ensviikkoo varten ja nyt en joudu viikolla stressaamaan niin paljon :) Äidinkielen essee ja mielipidekirjoitus, sekä englannin kotiaine hoidettu hell yeah! Kyllä sitä vieläkin tekemistä riittää, kaks kirjaa lukematta ja niistä aineet, mutta niille riittää aikaa myöhemminkin…
Ens viikolla taas autokoulua jee! Alotin siis viime maanantaina Hervannan liikennekoulussa ja oon tykänny, sopivan rento paikka mulle, tykkään. Saa nähdä mitä mieltä oon tiistain jälkeen kun oon ensimmäistä kertaa liikenteessä…:D Lisäks saan tarjouksella harjotteluvaiheen ilmatteeks eli alennusta 200e! ;) Hervannan liikennekoulun sivuille pääset tästä !
Armin Van Buuren tulee Suomeen helmikuussa ja mulla on kauhee halu sinne, mutta kukaan ei vielä oo lähössä seuraks ): Ikävä hollantilaista bilemeininkiä!
Muuten viikonloppu on sujunu rauhallisissa (yllätys kun oon ollu vaan kotona haha) merkeissä, edes salille en oo nyt mennyt, mutta huomenna ajattelin herätä ajoissa ja mennä ennen koulua salille. Nyt kun koulujututkin on hoidettu voisin ensimmäistä kertaa astua ulos täältä mun luolasta ja mennä haukkaan vähän happee ja lopuks vielä siivoilla huonetta kirpparipöytää varten!
Ps. Hiuksia värjätty torstaina ;)

Toivotavasti teillä on ollu hyvä viikonloppu ja rentoo sunnuntaita! xx Vergi

Ei kommentteja: